eliiinaajonsson

Hade tänkt börja svara på några frågor

Kategori: Allmänt

Lotta om God natt:


-favorit tid på dagen?
-Bästa dagen på veckan?
-Vad ska du göra i helgen?
-Vad är det roligaste du vet?
-När ska du städa ditt rum? hihi....
-får jag göra porträttfoto av dig nån dag?

- Beror på årstid. Men sommar är det morgon/mitt på dan och på vintern är det kväll som gäller!
- Tror nästan det är fredag.
- Ska väl vara hemma. Linnea kommer ju :)
- Svårt att säga.. Men det är väl att vara ledig, bara ta det lugnt och så..
- Funderar på att göra det nu, men jag vet inte.. ;)
- Vi får se :D



Sofia 
om nu så:

Vad hade du för drömyrke som liten? :)

Jag var inte gammal när jag kom på att jag ville bli frisör, men det enda jag klippte då var mina dockor haha;) har fortfarande kvar suget att bli frisör.



hanna om nu så:

favorit-ämne?
favorit-mat?
favorit-spel?
favorit-syssla-att-göra-när-man-inte-har-något-att-göra?

- Hk, helt klart. Älskar att laga mat.
- Pasta! 
- Vet inte riktigt vilket sorts spel du menar nu.. Men dataspel så är det då The Sims. 
- Datorn är då mitt absolut bästa tidsfördriv och syssla om jag har tråkigt. 



lovisa
om
FRÅGA PÅ:

vad lyssnar du på för slags musik?
vilken är din favoritlåt?
vilken är din favoritfilm?

- Har som ingen speciell musiksmak så.. Men nånting jag inte jag lyssna på är death metal och liknande.
Samma där, har ingen speciell.. Sorry.
- Finns ju sjukt många bra filmer, men det är få som rör mig. Och en som är så himla bra och berörande är Den Gröna Milen.
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: