eliiinaajonsson

SVAR PÅ ERA FRÅGOR :)

Kategori: Allmänt

Tråkig header eller bild där uppe med grått!
Jag tycker då inte alls att det ser tråkigt ut, och det är inte heller jag som gjort den. Men jag tycker Kajsa har gjort det bra, för om jag hade haft nån annan färg kanske det skulle blivit för mycket?

hur träffades du och hampus? :D
Det började med att vi började skriva med varandra förra sommaren. Efter några månader, var i slutet av sommarlovet, så frågade Hampus om han fick komma hit.. Och självklart ville jag det. Så han kom hit, och Marielle var även med oss. Första gången blev det inte mer än en kram, men varför ha bråttom? Vi blev ihop 26/08-09

vilket är det finaste minne du har?
Oj, den kommer jag nog inte kunna svara så bra på.. För vet inte riktigt det finaste, har bara mina sämsta minnen och bra minnen. Men kan ta några bra minnen:
- När Elias föddes, kommer ihåg ganska mycket av det.
- När mamma och pappa kom hem från Dalarna med Prisma (en av våra hundar), som då var valp.
- Rhodos. Har ju varit på Kreta också men kommer inte ihåg så mycket av det. Men i Rhodos hade jag jättekul, förutom att jag fick öroninflammation.. Men skulle gärna fara dit igen!
- Då jag träffade Hampus för första gången, vilket var riktigt efterlängtat och kul!

favoritstad?
favoritmat?
favoritfilm?
favoritämne?

Favoritstad: Beror på vad jag är ute efter, Luleå för shopping med Skellefteå för mat på Tatung och bara ha trevligt. ;)

Favoritmat: Jag ÄLSKAR pasta, så allt med spagetti, nudlar och makaroner älskar jag. Skulle nog kunna äta det hela tiden och inte bli less.

Favoritfilm: Har ingen favorit. Men tycker om de flesta komedier och sånt i den stilen. Kan inte se skräckfilmer och tycker inte så mycket om action osv.

Favoritämne: Måste nog bara HK och bild, bevisat på betygen kanske. Tycker mest om de praktiskta ämnena. Men tycker även om fysik och kemi.


vad ska du gå för linje?
är det kul i lauker
Jag tror att jag ska gå hotell och restaurang, fast dom kommer ju byta namn på det så om jag söker så kommer jag söka till hotell och livsmedel.
Ja, har ju min bror och Hampus som underhåller mig, så det är kul. :D

hur många har du varit tillsammans med?
3.

är du och marielle vänner nu? varför bråkade ni?
Ja vi är vänner, och jag vet inte om jag ska kalla det att bråka. Vi gled isär, man kanske blev känslig och ja.. vet inte hur mycket jag kan skriva här på bloggen, men det är väl den stärsta anledningen, sen finns det ju några små också.

 varför är din pappa så söt :$
Hahahah, jag hoppas att du driver, Anja.. Men det vet jag att du inte gör ;) kan tyvärr inte svara på din fråga, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: