eliiinaajonsson

trött, jo..

Kategori: Allmänt

Tittade just på gamla inlägg på min blogg, och jag ångrar faktiskt lite grann att jag tog bort alla inlägg.. Skulle faktiskt vara kul att titta på, en del av det i alla fall..

I alla fall så har dagen varit ganska skön. Följde Hampus ut med bilen en sväng, och vi hämtade Sara som kom med bussen från Älvsbyn. Så direkt då vi kom hem bytte vi om och gick ut och grillade hamburgare. Synd bara att det var så kallt! Sen har vi bara suttit i köket och haft trevligt, pappa och Hampus har farit och tittar på en gammal Land Rover, som pappa nu köpt och tagit hem ._.'.. Jaja.

Skulle egentligen vilja gå och lägga mig nu, eftersom jag har bara fått max 3 timmars djupsömn inatt.. Och har halvsovit några timmar på det, kanske, vilket inte gör en pigg. Men ska inte låta min sista lediga helg, för veckan, förstöras på grund av det här.. :)

Nu ska jag gå och hjälpa Sara med nån musik. Hörs sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: