eliiinaajonsson

Grattis mamma! ♥

Kategori: Allmänt

Musikprovet gick väl sådär, inte riktigt lika svårt som jag hade trott. Det var ju bara tre sidor, trodde det skulle vara många fler!
Blev att äta köttsoppa och tårta efter skolan, vilket inte var så dumt. Dessutom blev det inget gym idag heller, men imorgon blir det nog av! Bara jag hinner.. Men en sak har jag bestämt mig för: i sommar ska jag inte gymma, det blir att börja motionera eller nåt. Jag menar, att simma är en av de bästa motionspassen, och badar är väl det man gör på sommaren? Och anledningen varför jag inte tex är ute och går med mina hundar nu ist för att fara på gymmet och springa på ett löpband beror på att det är så himla kallt nu och då ids man inte gå ut.. Men i sommar, är det bara ut!
Nu ska jag sluta babbla. Bjuder på en bild och sen ska jag duscha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: