eliiinaajonsson

Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

Kategori: Allmänt

- Snus är bland det äckligaste som finns, speciellt lös.
- Vill fara utomlands, helst just nu. Och helst till England.
- Har aldrig blött näsblod, och aldrig heller svimmat.
- Jag har en sjukt störande virvel i luggen, som för det mesta är helt omöjlig.
- Jag har världens bästa pojkvän, familj och vänner.
- Det enda jag är allergisk mot är vissa kiwi.
- Har lätt för att reta upp mig för småsaker.
- Tror starkt på det "övernaturliga".
- Har aldrig flyttat. Vilket är skönt, för jag trivs.
- Skulle aldrig klara mig utan nåt djur.
- Kan knappt ha en och samma telefon mer än ett halvår..
- Kan inte ljuga, får sjukt dåligt samvete.
- Hatar folk som ska leva om HELA tiden.
- Enda gången det är kul att shoppa kläder är på internet, inte annars.
- Just nu sitter jag och väntar på att få äta palt..


Bra kvalla på bilden, jag vet ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: