eliiinaajonsson

Elin gästbloggar.

Kategori: Gästblogg

Elina ville att jag skulle gästblogga åt henne så då får det bli så :) Jag har just ätit något köttgrejs, fast det var ju typ gott. Nu sitter jag och väntar på att mamma ska plocka bort i från bordet osv så att jag kan få börja att göra mina brownies, mums! Annars så händer det inte så värst mycket, sitter som mest och väntar in morgondagen eftersom då blir det att åka till Skellefteå med UG och vi ska typ bowla osv. Jag, Izza, Oskar och Thomas ska iaf springa lite på stan efter bowlingen tror ja att det blir, jag och Izza ska bl.a. köpa någon klänning till julfesten och sen så ska ja köpa nya skor. Om jag ska vara ärlig så blir väl det de mest onödigaste köpet imorgon, eftersom jag har redan så många som jag skulle kunna använda, fast vet inte ens av alla :'(. Nu verkar mamma vara klar med köket så då får jag väl passa på att gå dit innan någon annan hinner före, hare bra allesammans! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: