eliiinaajonsson

dumpad

Kategori: Allmänt

Nej, jag har inte blivit dumpad, utan jag och Hampus såg just den filmen, för den gick på tv. Den var väl bra, men tycker så synd om honom och blir typ bara så ledsen när jag ser såna filmer.. :(
Nu är typ alla ute och lagar mat, och vet inte om Hampus är här inne eller om han gick ut för han försvann bara..
Tv:n är på och dom pratar om den kungliga brollopet, som visst ska vara imorgon. Tycker det har gått lite för långt, men jaja.
Har typ inte varit ute nåt idag på grund av pissvädret, och har typ bara legat i soffan och degat så nu har jag ont i huvudet, och det känns ju inte ett dugg kul.
Mamma ringde och tjatade om att hon ville att jag skulle hem imorgon, så vi får se om jag gör så. Och hon ville även till min farmor imorgon, och hon har tänkt tvinga med mig dit också...
Hampus stannar nog här till måndag eller tisdag, tråkigt men då hinner jag jobba lite med veden också.

Puss! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: