eliiinaajonsson

Hamburgarkungen!

Kategori: Allmänt

Jag och Hampus hade laddade ner Jurassic Park 2 & 3 igår, men då fungerade inte cd-läsaren, och vi hittade intet USB-minne heller, så vi kunde inte se. Idag sa mamma att hon hade ett, så provade det just men då visar det sig att det finns inte nog mycke minne på det :@ gissa om man blir förbannad?!

Men i alla fall så kom Frida och Ulla hit idag, vi spelade kort och sen skulle jag steka hamburgare... Och ja.. Hampus råkar lägga ner en hamburgare på nåt konstigt sätt så att en massa kokande flåt sprättar upp PÅ MIN HAND! Och vad ska man säga? Blev först arg, men det var ju ett misstag så.. Har då ont nu, men hoppas jag inte får en brännblåsa.

Nä, nu ska jag gå ner och fortsätta smutta på min päronmilkshake! (Y) :)

PUSSAR!
















Kommentarer


Kommentera inlägget här: