eliiinaajonsson

basta

Kategori: Allmänt

När vi kom tillbaka från Piteå så var Marielle och Viktor redan här, dom stackarna hade suttit och väntat på oss i timmar :O haha.
Vi gjorde upp en eld och grillade några korvar var, sen när klockan var halv tolv så kom Robin på den smarta idén om att vi kunde ju fara till bastuflotten och bada och basta där... så.... Jag, Marielle, Viktor och Hampus tog båten över, och bastade där.
Alla förutom jag badade, men allvarligt, det kändes för kallt! Så vid 3 började vi fara tillbaka, och nu sitter jag här framför datorn ensam medans dom andra sitter och ser på "Barnhemmet", jättekul... eller?.. ;s
Funderar på att gå och lägga mig, för att jättetrött och fryser, och det är ju en dag imorgon.

Plus så har jag inte laddat upp nån bild på ett tag, men det blir säkert när jag kommer hem, alltså imorgon eller nåt..


Sweet dreams.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: