eliiinaajonsson

Onödigt.. :o

Kategori: Allmänt

Känns verkligen inte som att vi får jullov imorgon, men en sak jag inte fattar är VARFÖR SKA VI HA ENLIGT SCHEMA FRAM TILL LUNCH?! Vi gör ju ändå inget annat än att se film, så kunde vi inte fått lov idag? Nä, då ska man måsta stiga upp tidigt ännu en dag, jaja.. ska då bli skönt att ha lov sen. :)
Blev faktiskt sugen på att ladda upp nån ny bild, men har ingen eftersom jag inte kommer ihåg att ta några.. 
Vi var ju på medan idag på nå grejs (skit), var så uttråkad när de skulle spela nå låtar så jag visste inte vad jag skulle göra.. Lyckades då i alla fall sitta stilla, fast min kropp sa emot :P

Imorgon efter vi fått betygen så far jag och Hampus och köper julklappar till mamma och pappa (typ första gången jag gjort det :O ) vilket inte alls kommer bli svårt. Sen far vi till Järvträsk, och kommer hem på torsdag så vi får se om det blir något fler inlägg tills dess..

pussar

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Sötepöte ni!!!!!

    2010-12-21 | 22:56:29
  • Asklotte säger:

    This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

    2011-08-02 | 08:21:04
    Bloggadress: http://asklotte.blogh2o.com

Kommentera inlägget här: