eliiinaajonsson

15 saker ni säkert inte visste

Kategori: Allmänt

♦ Jag hatar skräckfilmer!!
♦ Jag tycker inte om vintern alls, skulle lätt klara mig utan den.
♦ Jag har lätt för att bli ledsen
♦ Jag tycker om kemi och fysik.
♦ Jag är extremt mörkrädd, men kan oftast hantera det.
♦ Jag hatar mitt hår pga min virvel i luggen och mina naturliga slingor.
♦ Jag tror starkt på det "övernaturliga", just kanske för att jag kan känna?
♦ Jag har varit helt osminkad endast en dag på hela högstadiet..
♦ Jag vill så gärna utomlands, nu! men vill inte flyga..
♦ Jag vill ha en egen hund. Vi har ju redan två men dom har mamma övertagit helt.. :P
♦ Jag plattar oftast håret för att dölja min virvel mer, inte bara för att få rakt hår.
♦ Jag tycker om att sjunga, men är inte bra på det.
♦ Jag kommer nog gå gymnasium i Arvidsjaur i alla fall, fast jag var så säker på att flytta för några månader sedan.
♦ Jag tycker det är jobbigt att bo i en by, men jag trivs ändå bra här!
♦ Jag är less på min blogg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: