eliiinaajonsson

UTTRÅKAD

Kategori: Allmänt

Fem frågor om förhållanden


Är du singel? - nej


Gillar du någon nu? - klart jag gör!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jo


Har du varit kär i någon? - ja?


Isf, hur många? - 3 kanske?


 



Tio frågor om dig själv


Ditt namn? - elina


När fyller du år? - 5 september


Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - va?


Vad har du på dig just nu? - kläder


Vilken årstid är bäst? - sommar!


Vad tycker du mest om hos dig själv? - ögonen, ibland ;b


Vad är du bra på? - att bli sur över småsaker


Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med nån.


 



10 frågor om dina vänner


Vem är din allra bästa vän? - har många. Men marielle :)


Vem vet allt om dig? - ingen, men Hampus o Marielle vet typ mycket.


Vem är roligast av dina vänner? - alla är roliga.


Vem är snyggast av dina vänner? - men


Vem är mest partynisse? - Haha.


Vem är den du helst har filmkväll med? - Lasson kanske? :D


Vem av dina vänner är mest "evil" ? - ;)


Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Marielle :)


 



10 Frågor om din familj


Vem står dig närmast? - mamma kanske?


Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jo


Vem är farligast i din familj? - Diezel...


Vem ser roligast ut i din familj? - ... ;)


Vem är coolast? - jag...?


Har ni något husdjur? - yes, två hundar, en katt o fiskar ;b


Vem har du mest gemensamt med? - mamma


Vem står för underhållningen? - jag såklart :D


 



10 frågor om idag


Vad har du gjort? - ätit "frukost" eller vad man kallar det 14.20?, jag har.. pratat med Hampus osvosv.


Har du varit glad idag? - jaa


Har du varit ledsen idag? - inte då än ;b


Har du gjort något bra idag? - funderat.


Vad ska du göra nu? - Hampus vill att jag ska spela med honom, men jag vet inte om jag vill...


Har du gjort något dåligt idag? - suttit vid datorn sen jag klev upp typ.


Vad har du ätit idag? - två mackor


Har du duschat idag? - nä


Är du trött nu? - lite kanske. Men vill inte sova


Vad händer imorgon? - vet inte om jag ska hem elr nåt då, vi får se.


 



Skolan


Går du i skolan? - ja, men inte just nu.


Har du varit i skolan idag? - nä, sommarlov några dagar till...


 



Telefon/Mobil


Vem ringde du senast? - mami


Vem ringde dig senast? - mami


Vem sms:a till dig senast? - mami


Vem sms:a du till senast? - mami. Alla är om henne för att hon är i luleå och ska köpa nå grejer åt mig :P


 



Övrigt


Är du hungrig just nu? - nä


Vad är klockan nu? - 14.44


Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bdb, facebook, blogg


 



Familj


Hur länge sen var det du träffa din morsa? - igår


Hur länge sen var det du träffa din farsa? - igår


 



Musik


Lyssnar du på musik just nu? - nej inte det


I så fall, vilken låt för tillfället? -


Vad gillar du för musik? - typ det mesta, nästan iaf.



Kärlek


Har du kysst någon idag? - jo


Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? -ja


Har du ett förhållande? - ja


När går gränsen vid otrohet? - puss?


Har du varit otrogen och om ja, varför? - nej                                                                                                Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - verkligen inte


Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? - har ju hampus nu?


Är du romantisk? - hehe, fråga nån annan


Är du svårflörtad? - nja, beror ju som på.


Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja, flera gånger.


Vad hette din första flickvän/pojkvän?- var väl typ i ettan? och sånt behöver jag inte ta här


Hur länge höll det? - en dag eller så? ;)


Har du nångång slagit någon? nja


Har du lekt med någons känslor? - nej inte vad jag vet.


Länge höll ditt längsta förhållande? - är i mitt längsta nu, snart ett år :)


Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vill vara med Hampus!!


Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej


Är du en bra pojk/flickvän? - det hoppas jag.


Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - svårt att gissa.


Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - nej


Har du haft en KK? - nej


Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - mamma var 15 och pappa... 17,18?


Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej, elias har inte haft nån än Skulle du kunna


tatuera in din kärleks namn på armen? - nej, inte det

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: