eliiinaajonsson

tidsfördriv

Kategori: Allmänt



OM DIG
namn - elina
bor - lauker. (y)
syskon - elias
ålder - 15 om en vecka typ ;)
född - 5 september
ögonfärg - blå/gröna
längd - 167? Var typ det sist jag mätte mig, men nu vet jag inte.
skostorlek - 37-38
höger eller vänsterhänt - höger
stjärntecken - jungfru
hårfärg - mörkblont
födelseort - piteå

DAGENS
låt - typ ingen spec
saknad - typ samma här. Har träffat många av mina vänner idag och är ju med hampus åsså.. Men säkert nån om man tänker efter. Haha.
kläder - jeans, linne, huvtröja
mat - skolans mat & surströmming ;)
köp - fiskmat.
göra sen - vet inte, se film kanske?
godis - får pengar om jag inte äter så inget godis för min del

SVARA ÄRLIGT
tycker du om att plocka svamp - hahah, nej
tycker du om godis - vem gör inte lix?
hur många ggr i veckan äter du godis -
äter du ofta nyttigt mat - det beror lite på från dag till dag. Ibland känner jag mig nyttig ;D
tycker du att du själv är söt/snygg - nä, inte alls
du ger mycker komplimanger till andra - ja, brukar säga vad jag tycker (:
är du nöjd med ditt förnamn - det duger väl
du tycker du själv är smart - haha, väldans.
vad är sämst hos dig - kan bli ganska sur (a)
vad är bäst hos dig -  fråga någon annan :)
har du bra självförtroende - ibland
hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - olika. några iaf
du tycker om att vara med det andra könet - ja, faktiskt.
känner du dina grannar bra - jadå
är du en Björn Borg-fjortis - nä
gillar du skolan - nej
har du någon gång skolkat - nej
spelar du något instrument - nej
sporter/aktiviteter har/går gått du i - varit på stallet och sen spelat basket ett tag :p
har du några tatueringar - inte det
hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - beror på hur ofta man får tillfälle ;)
tycker du om djur - ja

BRUKAR DU
sova - eh, ja?
ta mediciner du inte borde ta - absolut inte!
snusa - nä fy
klä dig i svart - ja
lita på folk - jo
drömmar mardrömmar - det händer väldigt sällan
gå i skolan - jaa
gå i kyrkan - när jag måste
ljuga - nä
vilja dö - nä

HAR DU
för många vänner - kan man inte ha
någon psykisk sjukdom - nejnej
skadat någon - säkert, men inte med flit (a)
färgat håret - jo
några piercings - jaa, öronen
några tatueringar - fortfarande nej
egen dator - ja
gjort bort dig rejält - det har nog alla så ja

ÄR DU
snäll - kanske
snygg - nej
söt - nej
kort - nja
klantig - kan väl hända ibland ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: