eliiinaajonsson

Sura bitchar kan ju... ja

Kategori: Allmänt

Idag efter lunch så startade alla lektioner, började med fysik, dagen slutade med sv/eng, den svenska delen som jag är i. Vi blev en söt liten grupp på 8 pers, men det är ju perfekt!
När jag kom hem åt jag, och tog en dusch. Och snart ska jag ut och motionera mina hundar. :)
Imorgon har jag och Hampus varit tsm i ett år, och jag älskar dig bara mer och mer!! <3
Kanske sover hos honom imorgon, vi får se. Och vi ska nog gå på en fika också :)

Nånting som jag riktigt hatar och kan bli riktigt irriterad på är sura bitchar som bara ska hålla på att överdriva. Kan ju bara säga en sak: var glad eller låt mig vara. Orka ens ödsla energi på att hålla på, en gång räcker, okej?
Patetiskt.

Och en annan grej, man behöver ju inte ta andras parti hela tiden, visar bara den andras svaghet. Ledsen att behöva säga så, men så är det. Tänk efter. Har jävlat INGEN lust att behöva gå runt och vara sur, för det är det sista jag vill. Dom som ska vara sura kan ju bara hålla käften. Punkt slut, I´m sorry. Men jag går ju visst inte att lita på.
Oj vad sur jag kan bli känner jag.. bäst att jag får mig lite luft och lugnar ner mig.

Och förresten, vem fan har spridit nå jävla rykten? Fy satan vad jag blir arg. Finns så många jävla idioter, bry er om er själva och gör inte allt för att jävlas med mig. Dra åt helvete.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: