eliiinaajonsson

ovärt inlägg

Kategori: Allmänt

Nu är jag ensam i Järvträsk. Åsa for till Hampus farmor, och Hampus o Robin är ute och håller på med veden..

Mamma ringde just och frågade om jag hade Hampus nära, så sprang ut med telefonen åt honom, och innan frågade jag vad hon ville säga till honom men det fick jag visst inte veta. Hampus gick bort en bit och hörde honom säga "Jo, nog kan du göra det" "Ja gör det" osvosv, men han berättade då inte nåt för mig heller så vad kan dom ha sagt? Blir typ sjukt nyfiken, vill veta! Men har en känsla om att jag inte kommer få veta det än ;)

Kajsa har just fixat min blogg, igen. Jag tycker då att den blev jättefin, tur man har henne! :)

Tror mamma har blivit lite beroende av mig och Hampus, några timmar efter vi farit igår så fick jag ett sms "Saknar er redan :* vad gör ni? Kramiz mamma" och i morse så skrev hon att jag skulle ringa då jag vaknat, fast då skulle hon inte säga att hon saknar oss.. Nej då var mamma, pappa o Elias i Luleå och skulle handla presenter till mig, för jag fyller ju som sagt snart år. :D Men har bara kommit på två saker, en ny plattång och en volumaster. Blir bara sur på mig själv att jag inte kan komma på nåt mer, för jag behöver säkert en massa saker till men kommer inte på dom nu.. :@

Ikväll ska nog jag och Hampus se nån film med Adam Sandler, kommer inte ihåg vad den heter.. Men den är säkert bra för det är dom flesta filmer med honom.

Hampus har hunnit ta med mig på en liten åktur med hans Saab, hihi, den är så söt!
Vi körde bara en liten sväng, och när vi kom tillbaka åt vi glass och han ville utmana mig i golf på datorn, men det gick inte jag med på.

Alltså det här inlägget var typ mitt längsta, och 90% av allt jag skrivit är helt ovärt och ointressant. Men om man är uttråkad och redan suttit flera timmar och inte gjort nånting så måste jag väl få skriva?

Det värsta är att du fortfarande sitter och läser, fast det är helt ointressant. Fast du kanske inte tycker det? :o

Hampus vill ha en gitarr av mig när han fyller år, och just nu önskar jag att jag hade lite mer pengar, för då hade han fått en. Han är ju så intresserad av att spela, och duktig är han, så han borde få en ny. Nog för att han redan har en, fast han säger att han är less på den.

Har haft så ont i magen idag, och mått illa, fast man har ju en anledning. Ibland är det inte lätt att vara tjej, right?

Nej, nu ska jag sluta skriva. Skriver kanske ikväll, och då kanske det blir ett roligare inlägg.

PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här: