eliiinaajonsson

Måndag igen

Kategori: Allmänt

ÅH!! Har fortfarande inte hittat en present till Hampus! Vad ska jag göra? Han fyller ju år på torsdag, fan.

Sitter i alla fall här i min ensamhet, mamma for just på jobbet och pappa o elias kommer hem om några timmar, kul, ne.
Jag, Rebecka o Lisa hade träslöjd idag för första gången, eftersom vi hade sy tidigare dom inte alls var kul! Håller på att göra en kniv, som skaftet är gjort av buffelhorn. Blir hur snyggt som helst om man slipar det, typ det blankaste, svarta man kan hitta. Förhoppningsvis så kommer det gå lika bra som jag förväntat mig :)

På fredag blir det nog att umgås med Frida, och lördag så blir det att äta middag med Nellie, Lasson, Kajsa, Maja och Hanna. (?) exakt vilka vi blir osv vet vi inte än så.. Och på kvällen far vi till Hampus för att fira att jag och Hampus fyller år :D nog för att jag fyller år på söndag och han på torsdag meeeen.

Ska försöka hitta på nåt nu, kommer nog inte gå fast man kan ju försöka.

PUSSTJO!

Kommentarer

  • kajsa säger:

    hahaha, kaja?! :D haha!

    2010-08-30 | 22:56:45
    Bloggadress: http://kkkajsaaman.blogg.se/
  • elina säger:

    men förlåt då :( haha. ska skriva om :p

    2010-08-31 | 21:15:17

Kommentera inlägget här: