eliiinaajonsson

jag vill ha en hund

Kategori: Allmänt

Haha, jag har ju mina dagar när jag bara kommer på nya saker jag vill ha. Och idag vill jag ha en hund, en chihuahua... så underbart söta!!! Men innan jag har hunnit spara ihop till minst 10 000 så vet man inte vad som hunnit hända..
I alla fall, ska i alla fall försöka spara ihop till en, och trotsa mot min tjuriga kille som är HELT emot det. Men vad? Jag måste väl ändå få hålla på med sånt som jag är intresserad av, och alltid varit? Tycker det är sjukt orättvist annars, eller?


mnå


Kommentarer

  • Anna Åhman säger:

    Hej Elina!

    Jag har en gammal chihuahua på 7 år och hon kostade 5000 kr för snart 3 år sedan då jag köpte henne.Du måste nog spara mer pengar eller kolla om en vuxen hund.Mimmi var ju redan rumsren och lydig, hade fått 3 valpkullar.

    Men fina hundar är det.



    kram anna

    2010-08-01 | 23:29:02

Kommentera inlägget här: