eliiinaajonsson

dålig uppdatering

Kategori: Allmänt

Har inte uppdaterat nåt på en vecka, jag vet, men har inte haft tid och lust helt enkelt.
Har varit i Vebomark hos Fredrik och Emma från måndag till onsdag, sen for vi till Lauker.
Anite och Ali (plus deras barn) har varit här och grillat med oss, och efter maten fick vi låna Alis fyrhjuling, var kul att köra när man inte fick motorstopp hela tiden :P därför man inte ska ha bensinbilar osv, kanske inte jag i alla fall ;) haha.
Nu ska jag i alla fall ner till min älskade pojkvän och se lite på andra säsongen av Prison Break, så bra! Vi såg en säsong i Vebomark, men vi har ju osett halva tvåan och trean också, så vi får ligga i :) När Hampus frågade om vi inte kunde börja se Prison Break, så trodde jag att det var nå skit.. Men efter bara ett avsnitt så var man ju fast så vad göra? ;b

Har fortfarande inte orkat ladda över några bilder, är så jävla lat jag vet..

puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: