eliiinaajonsson

Boden

Kategori: Allmänt

När vi kom till Boden just föra tolv idag så började vi med att gå på några affärer, men hittade ingenting. Så vi blev less och gick och åt på Frasses.
När Marielle och Anneli äntligen tagit sig dit så for vi direkt till Westernfarm. Och vad ska man säga? Kanske inte så kul i längden, men ändå.. :)
I början hade vi med Prisma och Dixie (våra två hundar) med in, men Prisma blev för rädd när dom höll på att skjuta och det så det gick ju inte så bra.
Vi såg på en massa shower, och hade tänkt lägga upp några bilder senare när jag fått tag på mammas kamera och orkat he över dom på datorn.
Vi åt i alla fall ute innan vi for hem, blev oxfilé med pommes m.m, sa att jag ville ha det "rosa", men det vart mer... blodigt. Ärligt talat så var det HELT rått inuti, men det gick då bra att äta kanterna i alla fall ;) gillar inte när det är helt blodigt, men lite får det gärna vara :)
Sonny kom och tittade på bussen, och han skulle betala 20 000 för den så pappa kommer ju sälja den... Båda jag och mamma ogillar det! Och Hampus, som vill ha den sen ;b
Annars förutom värmen och mina skor så har jag haft en bra dag!

pussar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: